Friday, February 3, 2012

Susah untuk aku lakukan Perkara tueww!!

Hye hallop!
Perkara ape yang sayeeee xleyh lakukan 2..
cer teka..cer teka..:)

Hurm..perkara yang aku maksudkan 2 ialah.................jrengg..jeng..jeng...
huhuuuu...nasi!! yes!!!!!!perkara yang aku cuba nak katakan ni ialah susah untuk aku berpisah dengan NASI..aku nak diet..nak kurus..nak selim..tapi xnak berpisah ngn Nasi..bolee??rase2 bolee x? Impossible kan??huhuuuuuu..

Mcmne nak kurus neh!!nak kurussssssssssss plisss...aader care lain x selain drpd suh diet xyah makan nasik..aku mmg xleyh nak buat yang satu tuee..mmg dah cube..tapi xboleh!!!

Kadang2..rase rindu ngn body selim melim mase sekolah dulu...ble umur dah menginjak muda ni...(xnak ngaku dah tua;) ) badan makin booolatt jadinyer..mane x nyer...sentiasa dijamu dgn makanan yang sodap2..makanan yang sodap2 jarang sgt lah berunsurkan vegetarian..kompem2 lah semuanya berunsurkan lemak..Oh lemak!! aku xsuke kawan ngn ko..ko musuh ketat aku!!!jgn dekati aku hokeeeeeeeeeee!!!

Any idea untuk buat badan sayeee neh selim melim?? kalo xnak kene tempeleng jgn cakap lagi "kalo nak kurus xyah makan nasi"!!!

nasi oh nasi!
 tiada apa yang dapat memisahkan kita kecuali ajal dan maut..huhu


menu untuk saye n family ari ialah NASI AYAM!
psssttt: nasi ayam adalah salah satu PEBRET sayeee:)


takut jadi camneh...:( susah nak control makan skrg.....!!
*semua pict di ambil dr incik google!


okehlah..thanks 4 reading..babaiii.....^__^ 

#takut lorh xsempat nak kurus untuk hari bersejarah nanti!ehhhem:)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...