Saturday, May 28, 2011

KArak pUNye citE....huh!!!

helo helo hai beps..
huhuuu...hari ni aku menconteng lagi kat dinding blog aku ni...nak bace ker xnak bace ker ader kesah....lalala...(^__^)
huemm...tngok tajuk pun dah tahu kan aku nak cite sal aper kan....
KARAK....huh! alah!cte antu melayu..mcm biase la...xtakot pongggggggggggg.....cet!(^__^)



on the way nak g tengok wayang la kunun......:)

oke2...kte start dari awal...mule2 aku excited gle nak tngok cte karak...ealakan..org ckp besh!!so, ape lagi..mnghentak2 kaki la aku nak tngok cte karak 2...smpai kat kaunter nak kate ramai xla ramai sgt..tapi boleh tahan ramai gak...so, mcm biase la kteorang decide ambil couple seat...ehem...ehem...ehem...:)

Mase tu dah kul 4...aku tngok kat skrin cte KArak 2 di tayangkan pukul 4.00, 6.45, 9.30, n seterusnya la..aku pun dah lupe....nak tngok kul 4 kompem2 la xsempat..lagipun...aku lapo...nak mamam dulu.....so,paling awalnya kul 6.45 la...
nak tunggu 6.45 2...aku g mkn2 dulu...g cuci2 mate(sempat gak gapai sehelai baju t-shirt) heheh...xkan nak jalan2 saje kan...kteorg mkn western ari 2...lepas mkn 2..ngidam lak nak mkn colek buah...beli la colek buah plak....sedap gle....tapi agak mahal...nak mkn punye pasal..beli jew la kan...tambah2 bkn guna duet aku pun kan...lalalala...

tiket cte karak....couple seat...:))



makanan yang aku mamam....syedap la juga..tapi xley lawan mkn kat tony romas lagi!!ahaks..:)

Jalan punye jalan,shoping punye shoping,mkn punye mkn...jam dah menunjukkan 6.30..sblom masuk 2 mcm biasa la...popcorn,air mineral,air strawbery...xpnah miss setiap kali tngok movie even time 2 kteorg dah kenyang gle sklipun...mne ader fell nak tngok wayang kalo xbeli popcorn kan...tapi, mse tngok cte Karak ni...aku merengek2 nak popcorn yang kungfu panda 2...cantik bekas die...:)

TAdi mase aku beli tiket xla ramai sgt org...skali!!!!time nak masuk...pergh.....berpusu2...penuh seat!!gle ah...manusia kat malaysia ni...kalo bab movie..xnak miss satu cte pun...sbb 2 David Teo 2 kaye nak mampos..kan..kan..kan...:)) tapi cte karak ni bukan die yang buat...sape ntah...aku pun da lupe...mr bola2 2 yang ingat semua PEngarah crite2  yang die tngok...aku xder mase nak ambil tahu n ader aku kesah??????...yang aku tahu cte 2 besh n layannnnnnn...ekekekeke...;)

hurm...bermula la tayangan cte karak....adoyai...mule2 pun aku dah rase seram2 sejuk...tapi aku kuat kan hati...cte melayu...xde ape lah!!!paling x pun muke hantu letak bedak sejuk....lalalalala...berlagak gle....heheh.....

15 minit kemudian aku dah xsenang duduk dah...sakit hati aku ngn cte karak ni...bnyak kali wat aku terkejut!!!mak xsuke taw...sakit rase kat dada ni...haha...cover2...pdahal time 2...aku dah mule rase takottttttttt.........mule2 cte pun aku dah takut sbb cte 2 dr mule smpai akhir menakutkan...banyak anto wooooooooooo...........aplagi...setengah jam lepas 2...aku ajak la mr bola2 kuar...xnakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...xnak tngok dah....takotttttttttttt.....pastu die tenangkan aku...xde apela..berlakon jew la syg...cececece.....die ingat die ckp camtu aku dah xtakot la...

huh!dipendekkan cte...time tngok cte 2..mmg aku rase nak kluar...nak kluarrrrrrr...bnyak part terkejut2 sebenarnyer...2 yg xbesh 2..cte 2 xder la takot sgt pun......lalalalala....:) tapi kalo kuar xkan aku nak dok sorg2 kat luar 2...bosan jugak...so,aku teruskan la tngok cte 2 smpai abesh...itu pun sbb ader shawl pnyelamat untuk aku...aku bnyak ttp muke dengan shawl drpd tngok cte 2...tapi..tapi...tapi... ade gak la part2 antu yang aku tngok sbb antu2 lam 2 kadang cam kelakar pun ader....wat aku tergelak jew.....ecececececece....(^__^) abis suda cte karak.........huh!!!!lega.....

sbenarnye mlm 2 jugak aku naik bas nak balik kg...bas kul 10.45 ker kuantan....hah???????kuantan???kompem lalu kat jalan karak!!!!!!!!!!!!!!!adoi...terus aku dah pk yang bukan2...aku diam jew sblom naik bas 2 smpaikan mr bola2 2 tanye aku knape tetibe masam jew ni.....????aku ckp xder ape...sedih nak pisah...cet!!!konon....padahal dlm hati aku ni sedang bergelora pk pasal jalan karak yg aku nak lalui nnti........:(

"bye awak...jaga diri.....ingat saye selalu...jgn noty2".....2 pesanan terakhir yg aku dgr dr mulut mr bola2 sebelom aku naik bas...sedey lak aku ase...lame gak 4 bulan 2..
.......:( huh!!
mase lam perjalanan 2..bnyak kali parent aku kol...mne x nyer...pukul 11 parent aku dh tnggu kat kuantan..bas baru nak gerak..parent aku dah smpai sane...kerang bontot la tunggu aku kat kuatan 2...dlm perjalanan 2 aku xtdo pun...aku dok single seat...sbenarnyer..aku mseh dihantui dngn cte karak 2..

500 ratus meter persimpangan ker karak????terus mate aku jadi segar...mule2 2 dah layu2 dah...tngok jew simboard 2 terus segar serta merta...pastu ape lg...semua antu lam cte karak td terbayang2 la lam ingatan aku....takut gleeeeeeee....dah la time 2 tngah hutan..gelap!!!!!!!aku pejam jew mate xnak tngok ker luar tingkap...sekejap2 aku bukak mate tngok mamat kat sbelah kanan aku yg tngah lena tdo..yang xtahan....siap ader muzik lg...heheh...nak sedapkan hati aku...aku bace la ayat2 yang ma aku ajar....nak kurangkan takut...............:(

huh!!sbenarnyer xder ape pun...punye la aku ni pnakot nak mampus kan dah terbayang yang bukan2....baru aku tahu...gle panakot rupenye aku ni...mcmne la nak kawen..buatnyer suami aku kerja mlm...ikut laki aku g kerja jawabnyer..banyak cantik muke aku............ekekekekeke....;))

smpai jer kuantan aku tngok parent aku tngah duduk2 kat bus stop 2...cian parent aku...snggup tnggu dr kul 11 hingga kul 3.30 pagi...adik aku yg bongsu siap bising lagi..."dah due kali kteorg mkn taw  n skrg dah lapo balik tnggu ko punye pasal"...aku ckp jum la kte mkn buat kali ker 3.....heheeeeeeeeeeee..;)

kat sini aku sertakan pict2 filem karak...layan...........;)


ni la pelakon2 cte karak....nasib baik ader yang paling kanan 2...romantik + sweet jew die lam cte 2...:)
yang pmpuan baju hitam  2 gedik gle kot lam cte karak...xcaye??? xcaye kene tngok la....kompem laki2 akan terbukak mate tngok kegedikkan die..heheh.......tapi lakonan die besh!!!
poster cte karak.....


^___^



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...