Monday, May 30, 2011

suri rumah sepenuh mase...^__^



assalamualaikum....w.b.t....( xjaWab doseeeeee........:))

dIa mai dah...dia mai dah!!!!
mOod nak mencOnteng-cOnteng tengaH berkobar-kobar ni...ekekeke...

oke..entri kali ni aku nak cte pasal...pasal..pasal...kan dah cakap kat tajok 2...xpahem2 lagi???ker xpandai bace..???
memaNg ayAt nak mintak penAmpo ni...(^__^) huhuuuuuuuuu...

Actually,aku nak cte psal suri rumah ni coz skrg aku memegang title 2...S>U>R>I>R<U>M>A>H sepeNuh mase....
huh!!fenat gleeee kotw jadi suri rumah sepenuh mase ni...buat sang2 suami n bakal2 suami diluar sana..hargailah isteri anda yang mnjadi suri rumah sepenuh mase coz sbenarnyer tugas beliau lebih penat drpd anda yang keje2 kat opis to..berpEluh2 taw...kaw ader???*__*


Ini adelah saye...somel x saye......lalalalala^__^

KeMAs-mngemAs, masak memasak,basuh membasuh,ngelap-mengelap,jemur menjemur,lipat melipat..hah 2 dia!!!!bnyak gle kerja surirumah ni...itu belOm semua lagi...kalo nak sebut semua..agaknyer entri kali ni penuh ngn tugas2 suri rumah jew la ek??xya sebUt semua lah...aku ase smua org daH familiar dEngan tugAs2 surI rumah ni....


hah!!cer tengok ni..cer tengok..cer tengok...mahunyer xpenat!!!

sebEnarnyer aku xwat sume kerja 2 coz org yang selalu menjalankan tugas ini ialahhhhhhhhh.........pemenang award ibu2 mithali iaitu......
 my love mama..(^__^)aKu respect gle kat mama aku coz xSampai tengahari die dah setlekan  semua tugas2 beliau...cekap dan berkesan lak 2!!! 
So, time cuti2 sem mcm ni la Aku tOlong2 mane yanG patot...tolong sekEt2 jew..(^__^)

oLEh kerAna semAlam MAma n adik aku balik kAmpung nenek aku cOz ader jemputan kenduri kat sana..so, Aku mnGAmbil alih semua tugAs2 2....pEnat woooooooooo...xtipu..!!!!
mama aku cKp nak dok seminggu kAt sana...so, semInggu lah aku mEnjalankan tugAs sUri RumAh ni...
Aku xkESah pun sebenArnyer.....
ececece...cover2...btollllllllllll...xkesah pongggggggggggg!!!!!huhuuu.......
hurmmmmmm.....
Time ni la aku nak blajar2 mne yaNg patutkan...baK kate Omputih..."praktice mAke PerfEct!!" pErfect ker????huhuuuuuuuu..hanYA kamu YAng berGelar suAmi sAYe jew YAng akan TAhu nanTi...pheeeeeewiT..gataL!!!!^__^

okeh!!! nAk tEnGok x SAye MAsAk Apew ari ni????? jeng..jeng..jeng.....
jum..


jum..


jum..


 jum tERjah!!!!


tadaaaaaaaaaaaa..................^__^


ayam masyak merah...nyumy-nyummy...:)


kentang+ayAm+bilis= sedap!!^__^
kangkung+kubis+kentang goreng belacan...:)
ayam masyak kunyit...(^__^)
abah aku suke mkn ikan bakau...so,aku bako la ikangggg....:)
pencicah ikan bakau...urrrmmmm...syedap gle!!!
asam pedas johor...xjohor sangat pown coz xseterer mama syaye buat..^__^ tapi dari xder kan???kaw ader??? ahaks...:)

kalo xder singang ikang bkan org ganu namenyer....lalalalala
hah!!yang ni wajib ader...kalo xder x rase mcm mkn nasi taw nyah!!!!





Actually...ari ni,fell aku nak mamam msakan kampung...so, aku masak la msakan yg ala-ala kg gitu...org lain nak mamam ker xnak ker???ader aku kesah....kakakakakarutttt...;)

okeh!!gambo makanan dah tngOk..nak tengok gambo orAng yang mAsak x???lalalalala....xnak????ok.fine!!!nak letak jugak!!!!:p

I
I
I
I
I
I
I
I

tadaaaaaaaa.......
budak gemok inilah yang masak..huhuuu..^__^


okies bebeh...cukop2 la berpotpet2....
cukop untuk entri ni jew...ader mood nak menconteng,kte berpotpet2 kat entri lain plak k...huhuuuuuu...meowwwwww...;)

bye!!!Assalamualaikun...(xjawab dose(^____^))






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...