Wednesday, May 25, 2011

satu,so(klate), pertama,first entri!!!........ngeh3(^__^)

assalamualaikum....w.b.t...
huhuuu....skrg saye akan jadi penulis setia dekat blog neh!!ececeh..setia la sgt..entah-entah..setia la mule2 ni..pastu ke laot...(^__^)
first entry ni aku xmo la membebel panjang2..lagipong mate pun dah nantuk...eala..nak pukul 5 dah nyah oi..mane mak xngantok...hihi..:)
actually dah lame aku tertarik untuk berblog ni..tapi mase tu!!!mase tu!!! yg  x mengizinkan... al maklum lah..aku ni sebok mngalahkan menteri..ader jew kerja yg aku kene wat..

Sekarang ni, semester break..so...ader pluang la aku nak berblog smpai ke pagi pun...lagipun 4 bulan beb cuti...xke bosan gle aku kat rumah nanti...so, aku ambil la insiatif untuk menghilangkan bosan dengan aktif berblog...^__^

Malam ni mlm terakhir aku kat shah alam..esok aku akan balik kg sempena cuti sem..kawan-kawan aku dh lame balik...aku jew tergapai-gapai kat sini lagi.....aku bkn balik kemaman taw tapi, balik endau..kg abah aku coz semua family aku ader kat sana...so, dapat la aku jumpe ehem...ehem...kat sana...^__^ (tahu kat mr bola2 2...kene tempeleng aku..kikikiki)

okelah..aku tdo dulu la yer...lgpun esok aku nak jumpe mr bola2 tu...die ckp nak bawak aku shoping,tengok wayang, mkn2 sebelum aku balik kg...maklum lah...4 bulan berpisah...rindu taw...lalalala...

oke la..nunyte...tdo dulu..bubye...muah3...mimpi indah2....^__^ see u next entry k...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...