Monday, July 25, 2011

Bila Cikaro LayAn bOla.....^__^



hye Assalamualaikum da super gorgeous!!

Bola!! Bola!! Bola!! Demam bola telah melanda seluruh negara...eRRR!! seluruh negara ker?? entah!!..xsure lak aku kan...huhu...tapi kalo Malaysia...Yes!! dengan yakinnyer  aku mngatakan Malaysia telah dilanda "football flu"....Kalau dulu orang nak pakai baju jersi Malaysia pown malu coz tahap bola sepak Malaysia ala-ala kadar jew.. but now!!! tauke baju bola boleh wat rumah banglow 5 tingkat tooooooooo...:D

Dulu kalo nak bercakap pasal bola boboy kene cari geng2 sama jantina deyorang la coz kalo nak cte pasal bola ngn pmpuan 5 minit boleh lagi layan..lepas 5  minute zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......tapi sekarang, zaman dah berubah..dunia dah maju (tiru ayat lam iklan tb) nak cakap pasal bola cari la aweks2 korang...kompem awek2 korang lagi advance dr korang kalo bercerite pasal bola...btollllllllllllllll...xtipu...skrg ni bukan mamat2 stylo jew yang layan bola, cikaro2 pown layan bola la beb!!......btol x the hotest cikaro ???btol kan ??kan ??kan.........?? :)

Namun terdapat perbezaan di antara cikaro layan bola berbanding dengan lelaki...nak tahu perbezaannya...jum scroll ker bawah....
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Bila cikaro layan bola...............!

 kompem meriah gile coz mulut xkan berhenti berbunyi sepanjang perlawanan..

 Nasib la barang2 yang ader kat sekeliling die akan jadi mangsa........( kalo xkene baling kompem kene hentak2!!! )

 Abis semua player yang beraksi kene maki hamun..itu xkene, ini xkene...ayat pamous :.."alahai..nak sepak bola pown mcm xmakan nasi seminggu...!!"

 Kalo team kegemaran kalah terus bad mood xnak komen pape..ayat budget.."no komen"..pastu kalo ader orang kasi panas line kompem meletop xhengat!!

 Kalo masak nasi xguna periuk letrik sedar xsedar bau hangit nasi satu rumah baru teringat tengah masak nasi kat dapur...

Kalo kengkawan call atau mesej xdernyer nak layan...kalo jawab pown mcm ni " nnti la u call balik erk??? i tengah layan bola ni..."

 Sambil tengok bola sambil layan pesbuk..status kat pesbuk sentiasa terupdate sepanjang perlawanan...mulut lagi berpotpet2..tangan lagi...mcm2 status kte boleh tengok....!!

 xpenah2 nak masuk kedai yang jual jersi bola tetibe die lak beriye ajak boyeprend pegi shop yang jual jersi bola untuk gugurl punye...kalo dulu boyeprend ajak singgah sekejap je terus  tarik muncung 14 inci pastu siap cakap mcm neh..." u masuk jew la..i tunggu kat luar...i bkn minat pown tngok jersi2 bola ni...x vogue langsung!!" 

 Kalo tengok bola kat stadium mesti nak pakai baju ikut team yang die sokong...xcukup dengan baju, seluar, tudung...makeup pown nak kene same ngn kaler baju team yang diyerong sokong..
(ex: sokong team Terengganu- eye shadow kaler putih hitam) 

( semua ni berdasarkan pengalaman sendiri..xder kene mengena dengan yang hidop atau yang meninggal dunia )


Actually, xramai perempuan yang minat bola..ader la segelintir jew yang minat..yang segelintir lagi tu memegang prinsip mcm ni.." bola??? buang mase jew..xbesh n xhotw langsung!!"..aku ader bace satu entri kat blog sorang mamat stylo ni...ayat die lebih kurang mcm ni..." aku bangga aweks aku minat bola..susah nak cari pmpuan minat bola...kalo pakwe die nak g tengok bola siap kene leter lagi ader, tapi awek aku x..mmg best gle..setiap kali aku nak tengok bola die kasi "green light" coz die pon minat bola jugak..... die tahu feel orang minat bola mcm ne n kadang2 die siap teman aku tengok bola kat stadium mahupown kat kedai  mamak...aku sayang awek aku!!!" ( awek die lebih kurang saye la.........lak!!tetibe...hehe:D ) Tapi ader gak kawan2 aku yang dolu2 kutuk xhengat orang minat bola, sekarang dh pandai nak minat player to lah, player ni lah... mgkin die baru sedar yang bola ni ader "aura" tersendiri...kan..kan??huhu...

lisa surihani teman boyfrend die tengok bola..nak cte penuh..klik link ni....http://beautifulnara.com/gambar-lisa-surihani-dan-kekasih-hati/
Aku ader gak pengalaman aku sendiri teman bf aku tengok bola kat stadium..tapi die xbrape nak galakkan sangat coz aku mmg alah dengan asap rokok..sekali to aku g tengok bola ngn die sampai naik pening coz terhidu banyak sangat asap rokok...tapi, aku xkesah pown..normal la to kan...walau xsuke mcmne pon terpaksa la ambil risiko 2...kalo x nak ambil risiko mcm to tengok jew bola kat rumah...kaaaaaaaannnnnnnnnnn??
Lagi satu mybe die xsuke awek die dikeliling ramai laki kot...ceh! budget hotw jew..hihihihi...:D Penah sekali to aku follow die tengok bola, time to perlawanan kedah lawan selangor kot..aku pon xingat dh..tapi yang aku ingat time to aku pakai baju hijau kuning siap ikat headben lagi kat kpala.....pastu kan adeker patot die ajak aku dok seat atas sekali...time to aku tengok ader la 4,5 family yang bawak anak2 kecik duduk seat kat atas sekali to..ades!! mane ader feel tengok bola mcm to..kalo mcm to baik layan bola kat rumah..xpon kat kedai mamak...xbesh langsung!!...pastu aku mrajok nk turun sorang2 cari seat kat bawah...die marah aku...die cakap "ramai laki la...xnak la u dok kat ramai laki'...tapi aku xdulik jugak....time to aku g kat tempat penyokong yang siap bawak gendang2 to...diorang sporting habis...time aku nak lalu, diorang siap jerit2 lagi.." bagi laluan..bagi laluan perempuan nak lalu..."  aku senyum n aku ckp terime kasih......bf aku kat belakang time to mcm nak marah gle...cpat2 die dapatkan aku....tahu takut orang kacau awek die...lalalalala..budget hotw habis!!!!!(kisah benar hoke)hehehehehe......

okelah...cukop2 la to kan...perempuan kalo berpotpet2 xreti2 nak berhenti...okelah...wa cabot dolu...cekedout!! Assalamualaikum...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...